- 020-100 120
- info@stadhjaltarna.se
- 08:00 - 18:00
Här har vi samlat några av de vanligaste frågorna som vi får kring våra tjänster. Tveka inte att kontakta vår kundtjänst om det är något annat du undrar över. Vi har öppet 9:00-18:00 varje vardag och svarar både på vår mejl, info@stadhjaltarna.se och vår telefon, 020-100 120.
Städhjältarna erbjuder fyra olika tjänster. Dessa är:
Genom att klicka på varje länk kan du läsa exakt vad som ingår i respektive städtjänst.
Av hygienskäl jobbar vi helst med kundens egna städutrustning. Därför ser vi gärna att du har följande saker hemma:
Vi är ett miljöcertifierat företag enligt en standard som heter ISO 14001. Det innebär att vi bland annat:
Vi har tagit fram våra säkerhetsrutiner i samarbete med Svenska Stöldskyddsföreningen. Några rutiner är:
Om du inte har möjlighet att ta ner dina gardiner själv kan du kontakta oss, så kan vi lösa det mot en extra kostnad.
Om du inte har möjlighet att ta ner dina gardiner själv kan du kontakta oss, så kan vi lösa det mot en extra kostnad.
Våra rutiner kring nyckelhantering är utformade med hjälp av Svenska Stöldskyddsföreningen. Det är helt upp till dig hur hanteringen av nyckeln sker. Det finns tre alternativ:
Vår Nöjd kund-garanti innebär att vi åtgärdar ett städmoment kostnadsfritt om du, mot förmodan, inte skulle vara helt nöjd.
För att få RUT-avdrag måste du:
Det finns ett undantag till regeln om att du måste bo i bostaden. Det gäller om du beställer en städtjänst som utförs i dina föräldrars hem.